کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم!

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم!

غر می زنیم پس هستیم!

چقدر بد است همه زرت و پرت زندگیت را نفهمند!! چقدر بد است به کسی از روزهای بدت نگویی و هر و کرت را برای همه توی بوق کنی و بعد توی دلت به خودت به خاطر این همه خود داری آفرین بگویی و در نهایت یکی بیاید نه بگذارد و نه بردارد و شاد بگوید : تو چی می گی بابا! تو که داری خوش می گذرونی!!  

و تو در آن لحظه نمی دانی پر بشوی و از کجایش برای این موجود شروع به گفتن کنی پس شروع به گفتن نمی کنی و جابه جا می شوی تا پیچی از آن دل پیچه رد بشود و کسی هم نفهمد و تو بمانی دل پیچه ای همیشگی! ...(می دانی که کجایم سوخته...نه قلبم که سوخت ولی فعلا جای دیگری بدتر شعله ور است!) 

۲- این بلاگ اسکای هم ما را اسکول فرض کرده! می فرماید عکس ۲۰ کیلوبایت باشد گفتیم چشم...پسوندش جی آی اف باشد گفتیم آن هم بر سر چشم حالا هی که عکس با آن پسوند را می زنیم می گوید این از آن پسوند ها که ما می گوییم نیست و من هی داد می زنم که نفهم خودت همچین چیزی را گفتی ولی او هم پافشارانه عاقل اندر سفیه به ما می گوید تو نفهمی! فحش و فحش کاریم راه به جایی ندارد و عکس آپلود نمی شود...اعتصاب کردم و هیچ چیز را تغییر نمی دهم تا تنبیه شود!! خودش را بکشد هم کوتاه نمی آیم..اگر منم که با پسوند جی پی جی اینجا عکس دانلود می کنم تا حساب کار دستش بیاید ( و اگر شمایید که می دانید هیچ کوفتی هم نیستم و هیچ غلطی نمی توانم بکنم!)  

۳- غر می زنیم پس هستیم ..چند ماهیست که یا ناله می کنم یا غر می زنم یا می خورم و چاق می شوم! تحمل همچون موجودی برای خودم هم سخت است چه برسد به دیگران! 

از پست های بی سر و تهم بود ...مثل همان پیچی که توی دل پیچه پیچید و رد شد!

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا(بهار نیلی) جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

سلام مینایی.خونه ی نو مبارک.
این پستت شرح حال من بود.
در مورد عکس هم میخواستم بگم یه کم رزولوشنش رو کم کن و از این حرفا اما دیدم تو مصممی که با پسوند اوالونا عکس هات رو دانلود کنی .دیگه جای هیچ حرفی نمیمونه.فقط میتونم بگم برو جلو.من باهاتم و طرفداریت رو میکنم.اگه بلاگ اسکای عکسها رو قبول نکرد دو تایی با هم بهش فحش میدیم که کم بیاره...
راستش یه مقدار زیادی گرفتارم.تازه چند روزی هست که کار جدیدم رو شروع کردم.هم استرس یادگیری و هم انجام کارهای عقب مونده م حسابی گرفتارم کرده.اگه یه مدتی نبودم علتش همینه و به حساب بی معرفتی مون نزارین.

من شده با پسوند غضنفر و با حجم ۴ گیگ عکس بذارم کوتاه نمیام! دهه!! :))

در ضمن اختیار دارین شما سرور مایی!:)

م.میرا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

از پست های بی سر و ته؟!
پست با سر و ته هم داری مگه؟ اگه آره ..بگو باهات قهر کنم{آیکون یک مرد احمق با لبخند}
مشکل لگو هم فقط حجمشه ، حجمی که On Disk نشون میده با حجم واقعیش یه مقداری تفاوت داره،حجم رو حدود 17/18 در بیار،درست میشه
بعدشم،حالا مگه چی میخوای بذاری واسه لگو؟ دوتا پرتقال یا دستگیره توالت که این همه غر زدن نداره :))
اومدم با اینکه می دونی از کسایی که لینک نمی ذارن متنفرم
با تنفر / شب بخیر D:

می گم آره چون خودت می دونی من یه مبارز قهرمانم! :))

مشکل لگو یه حساب شخصیه بین منو بلاگ اسکای..همونجور ک گفتم اگه منم با پسوند غنضنفر و با حجم ۴ گیگ این دستگیره ی توالت رو آپلود می کنم!

زنده باد متنفر من!! ( آیکون انسانی ایستاده با مشت و با لبخند غرور آمیز و نگاهی به دور دست و یک ابرو بالا یکی دیگرش پایین!)

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.fiedtrees.lblogfa.com

هرگاه نیاز به هم نوایی داشتی فورا یک تک زنگی چیزی به سمت ما روانه کن!این روزهاخوب هارمونی ها را می خوانم!راستش دلپیچه شدیدی دارم!

درنا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.firedtrees.blogfa.com

اسمم رو یادم رفته بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد